۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

ادرار چهار سرباز آمریکایی بر جسد سه انسان در افغانستان


یک تصویر ویدئویی جدید نشان می‌دهد تفنگداران دریایی آمریکا در کمال بی‌اخلاقی روی اجساد اعضای کشته شده در افغانستان ادرار می کنند.

شبکه سی ان ان از بی‌احترامی سربازان آمریکا به سه جسد کشته شده در افغانستان خبر داد.

به گفته این شبکه،این تصاویر که در یوتیوب و سایر پایگاه‌های اینترنتی منتشر شد، نشان می‌دهد 4 تفنگدار نیروی دریایی آمریکا ملبس به یونیفورم‌های استتار در حال ادرار کردن بر روی اجساد 3 شبه‌نظامی هستند.

نیروی تفنگداران دریایی آمریکا با شنیع خواندن اقدام این سربازان از تحقیق در خصوص این تصاویر ویدئویی خبر داد.

در همین راستا "باربارا استار" گزارشگر پنتاگون افزود: «با انتشار بیانیه‌ای در همین خصوص اعلام کرد: "با وجود این‌که هنوز اصل و صحت این ویدئو مورد تایید ما قرار نگرفته است، اقدامات به تصویر کشیده شده با ارزش‌های اصلی ما سازگار نیست و نشان‌دهنده شخصیت تفنگداران دریایی نمی‌باشد."»

بر پایه این گزارش، چنین وقایعی در جنگ آمریکا با افغانستان و همچنین عراق نیز روی داده است و باید توجه داشت که چنین تصاویری واکنش های بین المللی را در پی خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این نیز، کلوین گیبز گروهبان ارتش آمریکا که به کشتار سه غیرنظامی افغان متهم شده، به بریدن و جمع‌آوری انگشت‌های قربانیان خود اعتراف کرده است.



کرزای: آمریکاییها بویی از انسانیت نبرده اند 
آسوشیتدپرس، "حامد کرزای" با ابراز تاسف درباره توهین چهار تفنگدار دریایی آمریکا به جسد دو افغانی کشته شده گفت: بی حرمتی سربازان آمریکایی به جنازه افغانی ها اقدامی غیر انسانی است.
اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد چهار سرباز آمریکایی در اقدامی بسیار توهین آمیز به جسد دو افغانی که توسط خود آنها کشته شده اند ادرار می کنند.
واشنگتن برای کاهش خشم مردم و دولت افغانستان از توهین نظامیان آمریکایی اعلام کرده که در این باره تحقیق می کند.

مطالب مرتبط:



Best Blogger Tips

0 نظرات:

شما می توانید شکلک ها یا همان اسمایلی های زیر را برای نشان دادن احساس خود در نظرات استفاده کنید، به سادگی کد قرار داده شده در کنار هر اسمایلی را کپی و پست کنید:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| :)] :-t b-( :-L x( =))

ارسال یک نظر

مطالب پیشنهادی

این صفحه را به اشتراک بگذارید

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites