۱۳۹۰ آذر ۲۵, جمعه

روزی که هزاران مسیح در عراق و افغانستان مصلوب شدند

همانگونه که همه جهودان برای مصلوب شدن عیسی مسیح قابل سرزنش نیستند؛ همه آمریکایی‌ها برای تکرار تاریخ و شکنجه انسانها قابل سرزنش نیستند، اما در برابر جنایان جنگی رژیم آمریکا نباید سکوت کرد، باید رژیم آمریکا و جنایتکاران را سرزنشو محاکمه کرد.



جهودیان برای کشتن عیسی مسیح مکر کردند، خدا هم مکر کرد و خدا بهترین مکر کنندگان است، آنگاه که خدا گفت: «ای عیسی، من تو را بر می‌گیرم و به سوی خود بالا می‌برم و از (آلایش) کافران پاکت می‌سازم و تا روز قیامت آنان را که از تو پیروی نمایند، فرادست کافران قرار می‌دهیم سپس بازگشتشان به سوی من است و من در آنچه اختلاف می‌کردید، می‌انتان حکم خواهم کرد.... ـ و (خدا جهودان را) به سبب کفرشان و تهمت بزرگشان بر مریم مقدس و این سخنشان که: «ما مسیح – عیسی فرزند مریم، پیامبر خدا – را شکنجه داده و کشتیم.»؛ خداوند او [مسیح] را به سوی خود بالا برد و خدا پیروزمند و حکیم است هیچ یک از اهل کتاب نیست، مگر آنکه پیش از مرگش به او ایمان خواهد آورد و او در روز رستخیز بر (ایمان) آنان گواه خواهد بود. ـ پس به کیفر ستمی که جهودیان کردند،...... چیزهای پاکیزه‌ای را که برایشان حلال شده بود، ‌ حرام کردیم..... و برای کافرانشان عذابی درد آور آماده کرده‌ایم.
 
  • بنا به اعتقاد مسیحیان؛ «عیسی مسیح» را بعضی از یهودیان کشتند، انجیل یوحنا در این باره چنین می‌گوید
6. چون سران کاهنان و نگهبانان معبد او را دیدند، فریاد بر‌آورده، گفتند: بر صلیبش کن! بر صلیبش کن! پیلاتُس به ایشان گفت: شما خودْ او را ببرید و مصلوب کنید، چون من سببی برای محکوم کردن او نیافته‌ام.

۷. یهودیان در پاسخ او گفتند: ما را شریعتی است که بنا‌بر آن او باید بمیرد، زیرا ادعا می‌کند پسر خداست.

۸. چون پیلاتُس این را شنید، هراسان‌تر شد،

۹. و باز به درون کاخ بازگشت و از عیسی پرسید: تو از کجا آمده‌ای؟ امّا عیسی پاسخی به او نداد.

۱۰. پس پیلاتُس او را گفت: به من هیچ نمی‌گویی؟ آیا نمی‌دانی که قدرت دارم آزادت کنم و قدرت دارم بر صلیبت کشم؟

۱۱. عیسی گفت: هیچ قدرت بر من نمی‌داشتی، اگر از بالا به تو داده نشده بود؛ از این‌رو، گناه آنکه مرا به تو تسلیم کرد، بسی بزرگ‌تر است.

۱۲. از آن پس پیلاتُس کوشید آزادش کند، امّا یهودیان فریادزنان گفتند: اگر این مرد را آزاد کنی، دوست قیصر نیستی. هر‌که ادعای پادشاهی کند، بر‌ضد قیصر سخن می‌گوید.

۱۳. چون پیلاتُس این سخنان را شنید، عیسی را بیرون آورد و خود بر مسند داوری نشست، در مکانی که به سنگفرش معروف بود و به زبان عبرانیان جَبّاتا خوانده می‌شد.

۱۴. آن روز، روز تهیه عید پِسَح بود و ظهر نزدیک می‌شد. پیلاتُس به یهودیان گفت: اینک پادشاه شما!

۱۵. آن‌ها فریاد بر‌آوردند: او را از میان بردار! او را از میان بردار و بر صلیبش کن! پیلاتُس گفت: آیا پادشاه‌تان را مصلوب کنم؟ سران کاهنان پاسخ دادند: ما را پادشاهی نیست جز قیصر.

۱۶. سرانجام پیلاتُس عیسی را به آن‌ها سپرد تا بر صلیبش کشند. آنگاه عیسی را گرفته، بردند.


۱۷. عیسی صلیب بر دوش بیرون رفت، به‌سوی محلی به نام جمجمه که به زبان عبرانیان جُلجُتا خوانده می‌شود.

۱۸. آنجا او را بر صلیب کشیدند



اگر به راستی این عباراتی که در کتاب مقدس نوشته صحیح است، در این زمانه هزاران مسیح در عراق و افغانستان در شکنجه گاه‌های [ارتش ایالات متحده] توسط آمریکایی‌ها به صلیب کشیده می‌شوند!
روزی که هزاران مسیح در عراق و افغانستان مصلوب شدند
 
در تصویر بالا؛ یک آمریکایی مسیحی بر روی پلاکارد، قسمتی از «کتاب انجیل متی» را نوشته است.

ترجمه به فارسی:
«فقط به شما می گویم، هرگونه بدای که به یکی از این برادران من کردید، به من کرده اید. متی 25:40»

بنظر می‌رسد؛ شکنجه گران و دشمنان عیسی مسیح،‌‌ همان سربازان «ارتش ایالات متحده» هستند که نه فقط پیام صلح و محبت مسیحیت را رد می‌کنند، بلکه با تکرار تاریخ به خداوند دهن کجی می‌کنند!

صادر کنندگان اعلامیه حقوق بشر خود جزء اولین کسانی بودند که با نسل کشی‌نژاد سرخپوست این اعلامیه را زیر پا گذاشتند،

و هم اکنون رژیم آمریکا با «شکنجه، تجاوز جنسی و کشتن» انسان‌ها در زندان [شکنجه‌گاه] حقوق بشر را نقض می‌کنند.

مطالب مرتبط:



Best Blogger Tips

0 نظرات:

شما می توانید شکلک ها یا همان اسمایلی های زیر را برای نشان دادن احساس خود در نظرات استفاده کنید، به سادگی کد قرار داده شده در کنار هر اسمایلی را کپی و پست کنید:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| :)] :-t b-( :-L x( =))

ارسال یک نظر

مطالب پیشنهادی

این صفحه را به اشتراک بگذارید

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites